IsisArt schilderijen winkel

FAQ

VEELGESTELDE VRAGEN:

Hoe weet ik zeker dat ik het schilderij wel mooi vind of dat het staat in mijn interieur?

Bij een bestelling uit onze collectie heeft u de mogelijkheid om een advies op maat te vragen, voordat u tot een bestelling over gaat. Mail ons een foto met daarop het interieur gedeelte waar het schilderij komt te hangen en wij maken op basis van deze foto gratis een ontwerp met het schilderij van uw keuze.

Mocht het schilderij na ontvangst toch niet helemaal naar uw wens zijn, dan hebben wij de 14 dagen op zicht garantie.

Hoelang duurt het maken van een schilderij?

Ieder schilderij wordt met de hand geschilderd. Dit heeft even tijd nodig. Ook heeft het een droogtijd nodig voordat er een beschermende vernislaag op kan. Bij schilderijen waar geen levertijd bij staat moet u rekening houden met een levertijd van ongeveer 4 weken. Mocht er vertraging optreden, dan brengen wij u hiervan onmiddellijk op de hoogte.

Wat kan ik doen, als mijn schilderij na ontvangst beschadigd blijkt te zijn?

Ieder schilderij wordt zeer goed ingepakt voordat het verzonden wordt. Tevens wordt het verzekerd verzonden. Mocht na ontvangst blijken dat het schilderij toch beschadigd is, dan zorgen wij uiteraard voor een oplossing. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Kijk het schilderij na op eventuele beschadigingen en breng ons binnen 2 dagen op de hoogte door middel van foto's van de beschadeging.

Korting als ik meerdere schilderijen bestel?

Indien u intresse heeft in meerdere schilderijen, dan is korting altijd bespreekbaar. Neem a.u.b. van te voren contact met ons op via mail, en wij maken gratis en vrijblijvend een scherpe offerte voor u.

Kan ik de schilderijen ook van te voren bezichtigen of na bestelling ophalen?

Wij zijn een online webwinkel, en hebben geen showroom.

Wat houdt het Digikeur webwinkel keurmerk in?

Alleen winkels die zich houden aan de Nederlandse en Europese regel- en wetgeving mogen het keurmerk gebruiken op hun site. Bij eventuele geschillen kunt u altijd terecht bij een klachtencommissie. Uiteraard proberen wij een mogelijk probleem altijd eerst met u op te lossen. Voor meer informatie over het Digikeur keurmerk kunt u terecht op hun site: www.digikeur.nl

Houdt IsisArt rekening met de privacy van haar klanten?

Voor IsisArt is de privacy van haar klanten erg belangrijk. Daarom gaan we altijd erg zorgvuldig om met uw gegevens. Lees meer onze privacy regels.

Is verzending onder rembours ook mogelijk?

Dit is mogelijk, neemt u daarvoor per mail contact met ons op. Aan rembours verzending zijn wel extra kosten verbonden van 10,00 euro per schilderij of cadeauartikel, ongeacht het bestelbedrag.

HEEFT U VERDER EEN VAN VOLGENDE VRAGEN:

Een schilderij uit onze collectie, maar kan die in andere kleuren of afmetingen?
Een bekend schilderij laten naschilderen, met uzelf of iemand anders erin verwerkt.  
Kunnen 2 foto's (of meer) samengevoegd worden tot één mooi schilderij?
Achtergrond aanpassen mogelijk?
Kan van één foto of schilderij een 2-3-4-5 luik gemaakt worden?
Een eigen idee verwerken tot een uniek kunstwerk

Het antwoord op al deze vragen is JA, dat kan.

MIJN VRAAG STAAT ER NIET BIJ

U kunt al u vragen stellen via het contactformulier. Wij beantwoorden uw vragen zo snel mogelijk.